Tuesday 1 December 2009

~chaiRman~

maksud untuk tajuk n3 ni:-kerusi lelaki@lelaki kerusi@kaki kerusi di bibirmu.hahahaha
esok chairman tempat kerja aku datang.dengar2 dia stay lama kat malaysia ni coz dia ada beli rumah kat johor.tapi apa kena mengena dengan aku.biarla dia..
tapi sebab dia la kerja aku makin bertambah2. buat preparation b4 dia masuk.hurm...jumaat ni plak ada audit dari siltronic samsung wafer.haritu dah buat sekali, ni nak reaudit plak.banyak plak cekadaknya....kompem minah yang aritu datang lagi buat audit ni.weh..hantarla orang lain...ni hantar yang banyak songeh..mintak macam2..pergh.....huhuhuhuhu.
papepun tu semua kerja...so kenala settlekan kapit...


***nota: tiap kali aku tengok ayam goreng kat kantin aku teringat 'arwah' nizam.ramai orang cakap budak ni baik orangnya..hehhehehe

1 comment:

Anonymous said...

teringat kat nizam ja? saya?