Sunday 15 November 2009

~hari ni hari ahad~

semalam aku tido awal, lepas maghrib aku dah tido.tapi dalam pukul 11.30 aku bangun.tu pun nasib baik ada orang kejut. bangun2 aku kua pergi makan then lepak2 kejap kat danga. pastu otw balik lepak minum lagi kat mamak coz aku rasa semalam ntah kenapa dengan aku keje nak minum je.mau kembung perut aku bantai sampai 2 gelas kat mamak tu.
tapikan, korang pernah tengok mamak bela hamster tak? besar tu..korang tak percaya korang tengok sendiri kat belakang kedai diorang, kat tempat diorang buang sisa makan yang korang makan.pergh...naik loya aku tengok, dahla hamster tu tak comel.hohohoho

actly harini aku ingat nak pergi kerja, kul 8.38 tadi member aku dah mesej tanya gi kerja tak.aduyai....dah la cuaca harini mendung je aku tengok,bantal & tilam plak tu macam tak bagi aku tinggalkan dia. tak patut betul la..pape pun sori la bos, arini tahap kemalasan aku nak pergi kerja dah tak boleh nak lawan dah. kita jumpa esok je la bos ye...

tapi...
aku belum hantar resit claim minyak,alamak...dilema la plak...

2 comments:

Nad said...

uit.. kija mane ngn org korea bagai.. igt blog tak mau idup..

Khafiz said...

ni baru nak bg nyawe...hehe