Friday 13 November 2009

~taRgeT~

tengah layan lagu...
lame dah rasenye x lepak2 sambil dengar lagu...
balik keje biase terus tido...kesian ada orang kene tinggal.huhuhuhu.sowi...x sengaje...
sekarang ni memang betul2 aku rase seronoknye mase blaja dulu...
masuk ni dah 6 bulan aku keje...banyak jugakla yang aku blaja..tapi agak bosan jgkla coz hari3 buat keje same
next week actly kene pegi shah alam.ade meeting dengan customer.
tapi b4 balik keje tadi x jadi la plak. baguz gak x jadi, kalau x ahad ni mau aku dah kne packing pegi sane
lagi plak tu gi dgn bos aku tu,mamat korea.bertambah2 la x semangatnye aku...


sekarang ni aku selalu terfikir satu perkataan 'TarGet'. ape target dalam hidup aku?
aku nak fikir dulu, nanti aku dah tau jawapan aku bagitau

1 comment:

DYL said...

uhhuhu~ shian dier kan.. =) btw chaiyok!!!